Cristian Tudor Popescu e un exemplu de roman prost care crede ca se pricepe la orice. In loc sa-si vada de cariera lui de editorialist profesionist se face de ras comantand meciuri de tenis intr-un mod foarte suparator pentru ascultatori. Exclamatii precum:

Fir-ar!
Daaaaaaaaaa!(se crizeaza ca un tembel la fiecare minge)
Fileul a fost un sfert de tusa
Parca e pe sarma adversarul lui Hanescu
Da Marius, da!
Sigur ca da....game imperial cum se spune in fotbal(in fotbal nu se spune asa, sunt sigur pentru ca nu exista game-uri in acest sport)
Este unul dintre cele mai bune servicii doi (mi se pare un dezacord care te zgarie pe timpane)
A ales aceasta scurta mai mult de forma (limbaj de strada)
La serviciu Victor nu s-a dereglat (asta e normal?)
Uluitor, uluitor, un serviciu agresiv doi cum n-am mai vazut (corect se spune "al doilea serviciu este uluitor, agresiv, cum n-am mai vazut)
Sa vedem unde il va cerceta medicul pe Victor (eu stiam ca medicii consulta nu cerceteaza)
Eu n-am sesizat, asta e!
Daca e vorba de o contractura ea poate fi scoasa (poate Cristian Tudor Popescu e vraci si nu stiam noi...cum sa scopti o contractura, poate o tratezi, o masezi dar de scos nu poate fi vorba)

Cristian Tudor Popescu e un imbecil in materie de tenis si din cauza asta nu ma voi mai uita la meciurile de pe sport.ro pe care acest comentator le distruge efectiv.
Va multumesc domnule Cristian Tudor Popescu ca stricati un joc atat de frumos!