De mult timp am acesta idee de a transforma melodia celor de la Holograf in imnul echipei de fotbal Steaua Imi bazez propunerea in primul rand pe mesajul piesei, acela ca NICIODATA, NIMENI nu ne va putea lua dragostea(si merg mai departe si spun) noastra pentru culorile ros-albastre. In al doilea rand, piesa a fost cantata de rugbistii de la CSM Bucuresti in plen si a iesit foarte bine. In al treilea rand dar nu si ultimul cred ca Dan Bitman nu va avea nimic impotriva cu propunerea mea deoarece e un stelist infocat si sunt sigur ca ar aprecia ca piesa formatiei Holograf sa devina imnul echipei de fotbal Steaua, imi fac griji doar de singura modificare a versurilor care ar trebui sa fie facuta ( Steaua Mea in loc de "dragostea), modificari care se fac greu si necesita acordul formatiei Holograf si reinregistrarea melodiei. Dar chiar daca nu e oficial melodia poate fi cantat de suporteri pe stadion cu modificarile de rigoare: Poti sa-mi iei tot ce-am mai scump pe lume Poti sa-mi iei zile, noptile si anii de vrei Sa ma lasi singur intr-un loc anume De unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la-ai mei, Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Poti sa ma faci una cu pamantul Sa ma calci in picioare de-o mie de ori Sa ma sfasai cu dintii si-apoi sa chemi vantul Sa-mi imprastie trupul intr-o mie de zari, Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Si zilele vor fi din nou asa cum au mai fost. De dorul tau, da, da, de dorul tau. Poti sa ma torni intr-un pahar cu apa Sau sa ma uiti pe fundul marii printre pestii rapitori Sa ma lasi sa plutesc pe un val in Marea Moarta Sau din cer cu ploaia incet sa ma cobor, Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Dar sa nu-mi iei niciodata Steaua Mea.. Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Fiindca atunci am sa mor de dorul tau Si zilele vor fi din nou asa cum au mai fost. Aveti melodia aici: