Degeaba consideri ca ai cunostinte fotbalistice daca nu le pui la bataie. An de an intru in competitie pe siteul eurosport in cadrul jocului Fantasy Football. In etapa 17 am obtinut un total foarte decent de 111 puncte cu urmatoarea echipa:


Di Maria aduce rezultate foarte bune. 12 puncte obtinute, desi a intrat ca rezerva. Adevarul este ca el se implica foarte mult pentru Manchester United: lovituri libere si cornere, centrari, suturi etc.

Iata si echipa pentru etapa numarul 18, care urmeaza sa inceapa in cateva ore:


Am facut tot posibilul sa il am din nou in echipa pe Silva. L-am avut de la inceputul campionatului, dar pe urma a suferit o acccidentare si am fost nevoit sa renunt la el. Acum e din nou pe teren si astept rezultate.

De asemenea, l-am readus pe Clyne. Un jucator preferat al meu, pe care l-am folosit frecvent si sezonul trecut.

Cea mai dificila problema este intuirea rotatiilor: in aceasta perioada cu partide in 26,28 decembrie si 1 ianuarie. Sigurat anumiti jucatori vor fi odihniti.

Hai inca o etapa cu peste 100 de puncte.